Stress er en ting man bare må leve med.

onsdag den 20. januar 2010

Okay nu er jeg simpelthen bare irriteret.
jeg skal jo skrive S.S.O her på fredag, og har så en uge til at få den skrevet, og den skal så fylde10-15 sider, og det er minus indholdsfortegnelse, resumé, kilde liste etc.
Så jeg er lidt nervøs for om jeg nu kan få de 10-15 idéer som jeg nu. Jeg vil skrive om regerings periode for Elisabeth den 1, og samfundet i genereiltet for den tid, samt forholdene mellem England og Spanien. Det burde nemt kunne fylde de sider det nu skal, men det ændre ikke på jeg stadig er nervøs for det.
Jeg har normalt ingen problemer med at skrive i historie, og får tit ros, men aligevel gør denne her S.S.O min monster nervøs. Der var så mange problemer med den fra starten af. Glemte at aflevere min tilmelding til S.S.O, får pludselig tildelt en NY vejleder midt i det hele, han svare mig ikke, eller noget som helst, selvom jeg skriver 2 beskeder til ham, så jeg er nød til at få en samtale med ham her i dag, som kun tog 10-15 minutter. Og det kommer efter en veninde fortalte mig at hun havde været til samtale 3 gange om sin problem formulering, og så får jeg lige sølle 15 minutter. Det er den samme vejleder som også skal være min vejleder til mit Eksamensprojekt, og jeg er lidt nervøs over hvordan dét kommer til at gå.
Men nu er brikkerne faldet på plads, håber jeg, så der burde ikke være flere problemer.
Får min problem formulering her på fredag, og så skal der skrives og skrives og skrives.
Gudskelov får jeg hele ugen hjemme, hvor jeg skal skrive S.S.O, så jeg skal ikke bekymre mig om skolegang, fordi jeg får nemlig ikke fravær for at blive hjemme og skrive den, da det er det de forventer af en. Men jeg håber bare min opgave går som den skal, fordi jeg er sku meget nervøs omkring den. Men ønsk mig held og lykke med opgave.

0 kommentarer: