A Candyland for a Candy Princess

torsdag den 28. januar 2010

Hej darlings.
Der kommer lige endnu et indlæg her, og denne gang syntes jeg vi skal vende vores opmærksomhed mod indretning af hjemmet.
yiaaay lyder det ikke godt? :D

Jeg er selv den type som elsker at kunne forstille mig hvordan mit hus skal se ud engang i fremtiden, og det er derfor jeg elsker at spille sims, høhøhøhø.
Men fra barns ben af har jeg altid godt kunne lide at tingene skulle være anderledes. Da min søster valgte orange på hendes værelse, som var meget populært tilbage i 90'erne, der valgte jeg en dyb mørkelilla, fordi jeg syntes det orange farve var alt for meget "jeg er som alle andre". Og jeg har bare altid godt kunne lide anderledes ting, og i det hele taget det at være anderledes.
Men jeg har mange forskellige temaer jeg godt kunne tænke mig at indrette mit hus med.

Den første var nørdet, men en masse anime manga figurer, men det gik jeg fra igen, da det ville give indtrykket af at man ikke lavede andet end at samle på anime ting.

Så ville jeg gerne have det høj gotisk, med en masse store tunge møbler, som i et rigtig gammel vitoriansk hus, med tunge velour gardiner, sort træ og genre stof i mørkelilla... Men det gik jeg også fra da det ville være for mørkt og kedeligt i længden. For slet ikke at snakke om at gøre det hele rent!

Så ville jeg gerne det skulle være punkish, med tegninger på væggene og alternative møbler. Men den sagde mig egentlig ikke det store, så den droppede jeg også.

Så ville jeg have det skulle være uber sweet lolita, men med tiden syntes jeg det blev over feminint, og måske for lillepige agtigt, og det ville nok kede mig i længden.

Men endelig fandt jeg frem til at det skulle være med farver, glitter og søde men også sjove ting, så jeg giver jer hermed en lille liste over de ting jeg ønsker mig til mit hus :D

Stuff I want for my home
Stuff I want for my home

Så mange sjove små finurligheder darlings.
Men det er generelt fordi jeg bor i en lejlighed nu hvor alt er hvidt. Hvid stue, hvidt badeværelse, hvidt kontor, og gud hvor er det kedeligt. Virkelig det er det.
Kæresten syntes det er godt og effektivt, fordi så kan han se hvornår der er snavset, og der skal gøres rent. jeg syntes selv det er uendelig kedeligt, og det er bare sådan alle lejligheder ser ud nu om dage. bevares det er nemmere at gøre rent, og stort set alt kan passe ind. Men hvor er personligheden og hyggen? Man kunne lige så godt bo på et hospital, hvis man ville have det hvidt h
vidt og mere hvidt! som en snebjørn i en snestorm!
SÅ derfor har jeg det selv sådan at der skal være smukke pastel farver over alt. Lyseblå, lyselille, lyserød, mint grøn! striber! prikker! det hele darl
ings!

Og nu hvor vi snakker om drømme huse, tjek lige dette her: Dette her er faktisk et hus i Taiwan, og det er endda et B'n'B hus, og alt indvendigt er Hello Kitty. Jeg er selv sygt meget fan af Hello Kitty, og ser det ikke som noget børn samler på, da det faktisk også er blevet et produkt for voksne!

Men Darlings, hvordan skal jeres drømmehus se ud?



0 kommentarer: