Lidt randomness gør altid godt :3

torsdag den 21. januar 2010

~~~ヾ(^∇^) コンチャ

Ny syntes jeg at jeg manglede en blog der handlede lidt om random ting, og jeg mener det, dette her -bliver- random... big time. Like really big. ya know?
Okay så jeg har allerede skrevet hvad? 5 blog indlæg nu, uden en eneste kommentar! wtf dudes?
Skriv dog en lille kommentar til mig, and btw! Trolls GTFO MAH BLOG!

Nu hvor vi aligevel snakker om trolls, så to massive steder jeg kender hvor du kan finde dem, i hobe tal er, 4chan og youtube. hvilket fik mig til at falde over dette billed, som beskriver trolls meget godt (fucking bastards)

Jah for trolls er den type person man bare hader... sådan da ;D
det er pisse sjovt når man selv går ind under (advarsel 4chan snak nu) /CM/ for at mobbe dem som der er der inde, når man selv kommer fra /Y/, håhåhåh! Kæft de bliver sure, og det er simpelthen bare fun at mobbe dem ;D Er du 4chan'er så ved du hvad jeg snakker om, mah home boy *high five*

Men jah jeg er selv meget på /B/ tråden på 4chan, og /B/ er simpelhen uber, når det er man falder over de gode tråde, håhåhå, men der er desvære også mange fail tråde der inde, og bygger over nogle latterlige ting. Men ellers er /B/ altså guld værd når man er på 4chan :D hvis man da kan klare mosten med det, that is.

Noget andet random!
Okay så jeg ser meget på youtube, og subscriber til nogle enkelte stykker som jeg er helt vilde med, det inkludere bland andet: Ray William Johnson og Shane Dawson.
For mig er de super fun, og de tager spøger med alle mulige ting som alle vi andre elsker.
Men seriøst, se deres videoer, måske syntes i de er lige så sjove som jeg syntes, og i så fald subscribe ;D
Desuden er jeg så heldig at jeg er gået i klasse med to danske berømtheder.
Rebecca fra Creamy (hende den mørkhåret) og Rasmus (Razz).
Jeg går i klasse med Razz nu, og han er altså bare mega fun at gå i klasse med.
Han har designet en fodskammel af pruttepuder, og lur mig om ikke det er en jeg gerne ville eje, konceptet af den er altså fed, og den ser monster nice ud :D

En anden ting, nu for at proppe lidt malt i saftevandet.
Folk der konstant bitcher over det ene eller det andet på facebook. Jeg syntes efterhånden jeg er ved at have en del venner som der hele tiden skriver om hvor dårligt de har det, og hvor nedern altid er, og om hvordan de ønsker de slet ikke var i live.
To ord: FUCK.... JER!.
Jeg har allerede skrevet om dette i en note på facebook, om hvor helt igennem træt jeg er over at folk udstiller sig offentlig fordi de har det skidt, og om hvordan at de hyler op om et eller andet, hver gang de logger på en chat som man selv er på. Hold dog op med det!
Så slemt kan jeres fucking liv heller ikke være. Jah nogle gange får man sku modgang, men så er det altså op på hesten igen, og så prøve at få det hele på rette plads. Der er nogle folk der ude som kan tillade sig at hyle op om at de har det dårligt, fordi de faktisk har det dårligt!
Alle de andre er bare nogle fucking pussy whiners, som lever af opmærksomheden ved at vræle op om at nu har de brækket en negl!
Jeg er desvære admin for en hjemmeside, hvor der er et "individ" (ingen navne skal nævnes), som tuder over det ene eller det andet, hver gang personen logger på! "ej nu tuder jeg igen, fordi wha wha wha!!!" stop dog!!! Hvis det er så slemt, så lad være med at udstille dig offentligt på et forum hvor alle kan se dig, og tag i stedet for snakke med en som du stoler på, og ved du har tiltro til. Det er altså 100 gange bedre end at håber op om det til gud og hver mand i 300 mils radius af dig, din fucking sirene! Tænker de slet ikke over at os der skal høre op det, ender med at bliver skide irriteret, og bare til sidst ser den konstante vrælen som white noise, som man alligevel ikke gider bekymre sig om?


Godt så, nu hvor jeg har raset ud, så syntes jeg det er på tide at snakke lidt om fremtiden og hvad den byder. Indtil vider er januar måned gået ganske fornuftigt, men der er jo stadig 11 måneder endnu til næste år kommer, og der kan jo nå at ske rigtig meget på de 11 måneder. Men lige nu leder jeg desperat efter arbejde, og er desværre en af dem som de er færdig uddannet her til sommer, uden et eneste arbejde endnu. Jeg leder og leder, og husker faktisk for 2 års tid siden, at der var der ca. 100-200 om ugen på Hotjob, men nu er der MAX 14 og minimum 6.... det er bare får åndssvagt.
Det dummeste man kan gøre når det er at der er sådan en krise, er at stoppe med at ansætte folk, og holde det hele på hiatus. Brug skuda penge, fordi bruger vi ikke penge, så har fabrikkerne ikke noget at lave, har fabrikkerne ikke noget at lave, så bliver folk fyret, og skal søge arbejde igen. Det er en ond cirkel, som kun folket kan bryde .
Men nok om det, jeg søger jo ind til at skulle blive animator på The Animation Workshop i Viborg på KAU linjen. Men først er jeg nød til at skulle igenne et ½ år på The Drawing Academy, som koster lige godt 34.000,- for det ½ år det tager.
Ydermere koster KAU 72,000,- for de 4 år man går det, det er sku billigt nok, men det er fordi du betaler 2200 af din S.U om måned til materialer, og det genere mig faktisk ikke :D
Udannelse er hård, og man bliver nemt træt. Forstil at skulle sidde og tegne fra morgen til aften, hver dag i adskellige timer, bøjet over et stykke papir.
Men skolen tilbyder yoga og massage, for at du ikke skal ende med få skader.
Det fede ved uddannelsen er at du også skal undervises i drama, for at kunne skabe liv i dine figurer, og det er for mig, så fedt! Hvis jeg ikke husker galt, så på 2 år skal man en uge til Frankrig, for at deltage i animations connen, hvor det er meningen at man skal skabe sig kontakter til animations branchen.
Vil selv monster gerne arbejde for Disney eller A-film, men det må tiden jo vise :D

Til næste gang.
Take care my little dumplings!
(^ _ ^)/~~サヨナラ

0 kommentarer: