Nej nej NEJ!

mandag den 18. januar 2010


<(derp!)

Jeg er virkelig en nørd, en rigtig nørd, fordi jeg er så uber fan af spiderman og alle de gode gamle Marvel, Mirrage, black Hores og alle dem der, men nu syntes jeg det er ved at gå over gevind.
Jeg er meget åbne overfor ny ting, men nu er jeg virkelig ved at være irriteret over Disney putter deres fedtede fingere i ALT.
For det første er jeg dybt utilfreds med at Marvel er blevet opkøbt af Disney. Dels fordi de er så snotdumme at lave en børnevenlig udgave af Ironman, hvor Tony Stark nu er en teenager med Ironman dragten. Hvor blev den kvindeglade drukkenbolt af som vi nu en gang kender Tony Stark? Han døde da Marvle underskrev kontrakten.
Men ak og ve, smerten stopper ikke her for en gammel fan. Nej for nu vil Toby Maguire, ham vi kender som Peter Parker i Spiderman filmene, er ikke tilfreds med det nye manuskript til Spiderman 4, og nægter derfor at spille Spiderman/Parker igen. Hvem er hopper til i stedet for denne brave unge skuespiller? Ingen bedre end Robert Pattinson, vores alles lille glimtende vampyr fims har sagt jah til rollen som den nye Peter Parker.
Jeg er var ikke just henrykt da jeg hørte det, mest fordi jeg foragter Twiligt af hele mit hjerte, da jeg ser det som sørgelige seksuelle fantasier fra en seksuel frustreret mormon, som ikke har fået noget på den dumme i meget lang tid, jah for så strid er jeg nemlig. Jeg kunne rigtig godt lide ham som Dedric Diggory i Harry Potter og Flammernes pokal, men seriøst. Han er jo slet ikke lækker i Twilight, der er han jo bare en virkelig uhyggelig stodder som glimter i solen, og som kan lide at lure på teenage piger mens de sover (creepy fuck). Seriøst han ser så skummel ud, men derved billierede 4chan (en af mine personlige favorit sider) ved at sige at en af de varulve der er med der i, åbenbart var død.
De begyndte at poste R.I.P memorial vidoer og billeder af ham, og til sidst bombaderede Twilight fangirls Yahoo aswers med spørgsmål om "er han nu virkelig død", det endte på få timer med at blive et af det mest søgte spørgsmål på¨Google, og til sidst måtte E! entertaintment ringe skuespilleren op for at finde ud af om han nu var død. Jah der var virkelig kaos over banen, men det er nu en gang det 4chan kan gøre på meget kort tid.
En anden ting der vakte min vrede var at Anne Hathaway skal spille Felicia Hardy (A.K.A Black Cat), kunne i ikke have valgt en anden kvinde end hende? For det første er hun tudegrim, for det andet er hendes øjenbryn på størrelse med hvert sit luftskib!
Hun er bare ikke den person jeg ser som den nye Black Cat, mest af alt fordi jeg syntes hun ligner en lille skolepige, frem for en femme fatal.

<-- Ikke just Black cat.

0 kommentarer: