Fordi dette er så nyt for mig.

mandag den 18. januar 2010

Som titlen siger det, så er dette her noget nyt for mig.
men for at gøre det kort om mig selv så er jeg 23 og bor i givende stund i Nibe med min kæreste. Jeg er HF studerende og planlægger at ende som animator på The Animation Workshop i Viborg på deres KAU forløb (Karakter Animations Uddannelse).
Jeg er en kvinde af mange interesser, og elsker at rejse rundt i verden, når pengene byder mig det ;)

Mine interesser er:
Lolita mode, tegning, bagning, syning af cosplays, anime (dog ikke manga), rollespils (pen and paper) og mmorpg'er :D

Nåh, jeg vil nok ende med at behandle denne blog som en form for dagbog, hvis jeg oplever noget stort og vildt, billeder bliver der svære nok ikke så meget af, da jeg hverken ejer digital kamera, eller et kabel der kan overføre billeder fra min mobil til min pc. Så kedelig er jeg desvære ;)
Men det var så lidt om mig. Regner med at sende den første rigtige blog ind her så hurtigt som jeg nu kan :D

0 kommentarer: