Gamle minder findes frem

torsdag den 28. januar 2010

Jah så er det tid til at jeg skal til fest med min gamle skole klasse fra Bislev skole. Det er 10 år siden nu jeg begyndte på skolen, så glæder mig som en gal til at se de gamle klassekammerater igen :D
Mange af dem jeg gik med i den klasse kommer faktisk, og når man tænker på at mange af dem jeg skal mødes med, er folk jeg er gået i skole med fra børnehaveklasse til 9 klasse. Wow.
Mere wow at det er 10 år siden det hele skete.... wow.... tiden går hurtigt når man går forbi de 20 år... rigtig hurtigt. Men glæder mig sku en del til at se dem, og høre dem om hvad de mon har oplevet i deres liv, og hvad der er sket med dem :D
Men desværre må jeg indrømme jeg er lidt bange for at møde dem, da jeg ikke selv syntes jeg er nået så langt med mit liv. Jeg er endnu ikke igang med at arbejde, og er ikke kommet ind på tegneskolen endnu, fordi jeg ikke rigtig tør sende mit portfolio. Men hey, jeg ved mange af dem er til at snakke med og nogle skide søde mennesker :D

En anden ting der er sker er at jeg endelig er færdig med min S.S.O.
Det tog et helveds tid at få den skrevet, men det er ordnet nu, og jeg er både lettet og glad for det. Jeg troede til at starte med at det hele ville være en dans på roser, fordi jeg valgte om Elisabeth I af England. Men sandheden viste sig at være en ganske anden, og det skræmte mig lidt. Jeg havde konstant den nærende frygt af at jeg ikke ville blive færdig til tiden, eller ikke ville kunne fylde de 10 sider ud som jeg skulle, som et minimums krav. Men det gik :D
Så nu håber jeg bare de er glade for den. Selv kunne den have været meget bedre, men det er også fordi jeg simpelthen følte mig på så bar bund hvad angår skulle skrive den. Det var som om jeg bare ikke kunne komme i gang, og som om jeg ikke vidste hvor jeg skulle starte eller stoppe. Men det er ikke kun mig der er nervøs. En af mine gode veninder har skrevet hendes S.R.O og er også meget nervøs for hendes karakter.
Nu mangler jeg så bare at skrive mit eksamensprojekt.

Nu til noget andet!
NYT TØJ OG HÅR! Fuck yir, så fik jeg endelig piftet garnet lidt op, og fået nyt tøj til festen! sko med :D og der står 1300 på min konto, så det er lige 1000 over på min ferie konto, så jeg kan spare sammen til den kommende ferie til Prag og Sverige, uuuuuuh ;D
Desuden skal jeg passe min lille fætter her den 13. Aaaah lille og lille, det er han vist ikke så meget mere, han er ved at vokse hurtigt. Det føles som om det var i går han var en bette purk med sutten i munden, og sin rangel, og nu er han allerede 8 år gammel. Som nævnt før så går tiden sku stærkt... men hans syntes vist jeg er den seje kusine fordi jeg gider spille spil med ham, se tegnefilm og alt det der, og det er skønt at vide man er der for sin familie. Selv savner jeg mine små nevøer som bare pokker. Jeg har ikke selv tænkt mig at skulle have børn, og er bare så træt af at folk konstant ligge det pres på mig. Min svigermor vil gerne have børnebørn, og er rigtig skuffet og ked af vi ikke vil have børn selv. Min mor vil have jeg skal have børn og nogle af mine venner også. Men lige nu er det bare ikke mig, hvis det ændre sig så jeg med på det, men luge nu er det bare ikke mig.... Jeg har stadig mit liv at leve, og min karriere jeg er ved at bygge op, så børn er for mig laaaaaangt ude i fremtiden.
Jeg syntes det er utroligt at se folk der har børn når de er på min alder (23) fordi jeg syntes det er monster tidligt, der er der stadig mange der er under uddannelse, og stadig er ved ar leve deres lid fuldt ud. Jeg er ikke imod folk for børn i den alder, det er sku helt op til dem. Men jeg er selv en af dem der stadig gerne vil nå at have "mit" liv inden jeg måske skan have børn, frem for midt i det hele, hvor jeg stadig er i gang med massere af ting.

Men darlings, hvad er jeres mening om det med at få børn i sine start 20'er?

0 kommentarer: