Randomnessssss II

torsdag den 18. marts 2010

Okay jeg har virkelig ikke det vilde at opdatere med, så derfor får i endnu engang *DA DAAAAH* RANDOMNESS... 2!!! OMGLOLWTFROFL!!!! Men jeg tror jeg vil dele det lidt op siden jeg har en tendens til at skrive tingene ud i en lang post nogle gange, skal nok sørge for at der kommer lidt billeder denne gang Ö

Ny uddannelse og alt det der:
Jah jamen det er jo rigtig. Jeg er blevet optaget på bagerforløbet på Food College og skal starte her til efter sommerferien. Ej jeg glæder mig :D Jeg syntes det var monster fedt at være ude på skolen da det hele duftede så skønt af kager og brød, og så havde de en udstillings montre med forskellige typer kager som mange af de unge havde lavet. Nogle af dem var virkelig flotte, mens andre var knap så flotte igen... nok fordi en del af dem var ved at falde fra hinanden :( Men som bager skal man jo op klokken bæ om morgen, altså her snakker vi ikke om "buhuuu klokken 6 om morgen D:" men om "ARG! kloken er fucking 3 og jeg skal på arbejde!" og jeg ved det bliver hårdt, men er jeg villig til at tage uddannelse så er jeg sku også villig til at måtte stå op så sent! Men for at det i det hele taget kan lade sig gøre, så er jeg desværre nød til at flytte med kæreste, så vi skal til Aalborg (yiaaay!) men vi leder stadig efter en lejlighed. Problemet er at jeg ikke kan komme til min praktikplads hvis jeg bor i Nibe, da de første par busser først køre om morgen klokken 5 eller der omkring... så jeg er tvunget til at flytte, men hey det gør heller ikke noget fordi det er det jeg har ville så længe :D Det har været svært at få ham overtalt... han ville aller helst flytte når vi begge havde et arbejde, hvilket jeg også syntes er en utrolig god holdning, men det er bare svært når ens lejlighed døjer meget med fugt, svamp, skævt komfur, maling der skaller af og alt det der... Og det værste af det hele er at min søsters kæreste har boet i vores lejlighed før vi flyttede ind, og han flyttede på grund af det forbandet fugt! Så er der nogle af jer der skal bo i Nibe, så lad VÆRE med at flytte ned i vores lejlighed... it sucks big time! Men som sagt leder vi efter en lejlighed, og det er lidt svært at finde en, dels fordi at Østparken ikke var de bedste at snakke med... De mente vi bare måtte sætte vores lid til en hjemmeside som ikke blev opdateret så tit... wupti effin´ huuuu Men vi giver ikke op så let så vi melder os ind og ser om der dukker en skøn lejlighed op før jeg skal på skole :D

GO GO LOLITA~CHAN!!!: Jamen ja da! jeg var I fuld lolita ornat her til Kita Træf 10.1! Jeg syntes selv jeg så monster sød ud, selvom jeg godt vidste at hverken sokker eller taske passede til resten af sætte. Mine hvide innocent world strømper var til vask, og jeg ejer ikke en hvid taske jeg kan gå rundt med :( Under Kita træffet meldte jeg mig frivilligt til at skulle op til "fredags Quizzen" som teknisk set er JA - NEJ anime-manga spørgsmål hvor du fik en seddel med en rød side og en grøn. Der var 4 runder med 6 deltager i hver, og det var random med hvem der skulle op og sidde i de varme stole! Videren af hver runde skulle så deltage i finale runden, og jeg endte med en 3. plads i hele quizzen... Er faktisk ret stolt, men kendte stort set alle svarene i den runde jeg var med i XD Men på vej op til quizzen overhøre min kæreste nogle der siger "EJ hun ligner en porcelæns dukke" Hvilket jeg som en lolita, kun kan tage som en kompliment, fordi det må jo betyde at jeg har opnået det resultat jeg sigtede efter :D For første gang følte jeg mig virkelig som en lolita! Jeg var så stolt da jeg fik det og vide :D Men jeg har bemærket at som lolita er jeg meget mere feminin og jeg føre mig frem med en rank ryg og en oprejst pande... Har nemlig bemærket at folk kikker på mig, ikke på samme måde som når jeg er punk eller cosplay, men de kikker mere som i "O__O?" uden at grine eller noget XD Der var faktisk en gammel dame som kom op til mig og spurgte om hvorfor jeg dog var så fint klædt ud, og jeg prøvede at forklare hende at det var fordi jeg var i lolita tøj, og at de var en street fashion som jeg havde på fordi det var en con for os der godt kunne lide Japan og det der kommer der.... som blev afholdt XD omg hun så ud som om hun pænt prøvede at forstå det jeg sagde... prøvede endda at skære det helt ind til benet *suk* Men jeg er ved at spare sammen til noget casual tøj nu, er så træt af at jeg ikke kan finde ud af at sætte sådan noget sammen. Desuden mangler jeg pladsen til til alt mit lolita tøj, mine wigs, mit cosplay tøj og smykker :( Håber der kommer mere plads i den nye lejlighed... to klædeskabe! Et til mit cosplay og lolita tøj, og et tul mit hverdags tøj og kærestens tøj XDDD

WHY!!!!!:
Kender i det at i bare har sådan en dag hvor det går skide godt med at skrive? I skriver uden problemer mens i kikker på skærmen, det køre bare der ud af! Ikke en eneste fejl dukker op og fingrene køre bare over tasteturet som biller på en varm pande. Men så er der de dage hvor det bare går a lort til... Du skriver konstant forkert, rammer den forkerte knap eller laver en type´o hele tiden! man er bare ved at skør af det og man har lyst til at smide sin PC ud! Well lige i dag har jeg sådan en dag, jeg ved virkelig ikke hvor mange gange jeg har været nød til at stoppe op fordi jeg kom til at skrive forkert eller ramme en tilfældig knap... Desuden hader jeg på et eller andet punkt Eblogger. Det er som om at nogle gange må jeg ikke lave skråstreg eller andre underlige tegn den "åbenbart" ikke forstår... fordi så laver den i stedet en hurtig websøgning gennem det jeg allerede har skrevet, og finder det punkt i min tekst hvor jeg skrev det! ARG!

How old are you?:
Okay det er vildt at tænker over at næste år bliver jeg 25.... så skal jeg åbenbart have kanel! NOOOOO! Jeg elsker normalt kanelsnagle og kanelte, men gider sku ikke være smurt ind i det, dels fordi jeg har en veninde som havde en veninde der blev allergisk overfor kanel, fordi hun blev sølet ind i det... nej tak siger jeg, så giv mig hellere kanelsneglene XD
Men jeg er vildt meget i tvivl fordi vil super gerne holde en fest hvor alle mine venner er med, men desværre har jeg ikke råd til det. Alene lokalet koster 1000, så kommer der jo også mad og drikke og alt det andet! Men syntes bare det er fesent at blive 25 og så bare have en dag hjemme med kæresten og hans mor >.<> Men 25 år og jeg føler mig stadig som en på 16... wow... det er svært at tro, dels fordi min violin lære troede faktisk at jeg var 16 så han fik noget af et chock da jeg sagde jeg var 23 XD har stadig folk der tror jeg er teenager, så de bliver bare så overrasket når jeg siger "hallo du... jeg er skuda 23 =__=" men hey det er kun en fordel! Når jeg er 50 ligner jeg stadig en på 20 >:D heller se ung ud og så være gammel, end at se gammel ud og så være ung! Men håber det med feste udarter sig, fordi jeg ved sku ikke om der er plads til folk... vil jo gerne have en fest med alle! Venner og familie, men hvor skal jeg gøre det, og hvordan skal jeg få råd til det? Hvis nogle af jer har nogle gode idéer så del dem endelig med mig :D For now. I love you my Darlings <3

1 kommentarer:

Anonym sagde ...

that looks like such a good cake...and those hands are so scary!