Som tiden dog går.

søndag den 8. april 2012

Og pludselig ser man sig om og ens lille fætter er pludselig 10 år gammel.
Det føles som om det var i går han havde sut og ble på, og nu går han i skole og skal snart være teenager. Det er underligt at det hele kan gå så hurtigt.
Jeg holder meget af min lille fætter.
Han er rødhåret med fregner som jeg, og han elsker også computer spil, tegnefilm og at tegne.
Jeg er selv den type menneske som ikke gider at have børn selv.
Jeg vil hellere passe min fætter (eller nevøer og niecer, når det engang kommer) fordi jeg ved jeg kan levere ham tilbage, hvis jeg ikke gider mere.
Det er lidt mere svært med ens eget barn.
Måske ændre det sig engang, men som det er nu, så gider jeg ikke have børn selv. Hverken min kæreste eller jeg kan forholde os til det at skulle have et barn. Jeg er 25 og trangen har endnu ikke meldt sig, men måske gør det engang.
Hader bare at folk behandler en som en freak fordi man IKKE vil... som om man går imod naturen at sige nej tak til graviditet og 18 års binding.
Med det sagt, så glæder jeg mig rigtig meget til at skulle være moster engang :)

0 kommentarer: