Efter en fed aften....

lørdag den 14. april 2012

Vågner man op dagen efter, godt brugt, stadig lidt bag-stiv og med jordens klammeste ånde med den onde belægning på tungen. Men jeg havde det fandeme godt!
Jeg var til 50 års jubilæum for min gamle folkeskole, og syntes det super hyggeligt.
Vi var desværre kun 5 fra vores gamle årgang 94 og det ærgrede mig lidt. Godt nok kunne mange ikke deltage fordi de var i udlandet, eller generelt havde travlt.
Om ikke andet fik vi god mad og havde det generelt skide hyggeligt. Min mindste søster var så sød at krølle mit hår og sminke mig, så jeg lignede jo en hel million, haha :D
Måtte dog tidligt af sted da kæresten passede min lille fætter,så jeg skulle hjem og se til dem begge.
Jeg havde fået lidt indenbords, men var meget overrasket over at jeg overhovedet kunne holde min balance på høje hæle.
Det er også derfor at jeg ikke lagde en tegning op i går, havde simpelthen ikke tid. Nåede at komme hjem fra aktivering før jeg allerede skulle af sted igen.

1 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Not good enough. + straf tegning ;D <3

Jeg er glad for at det endte med at blive en god aften!