Folk dømmer altid en bog på dens omslag.

torsdag den 12. april 2012

Dette er sådan cirka hvordan jeg ser ud når der endelig er et nyt My Little Pony afsnit på Youtube, som jeg altid finder igennem Equestria Daily.
Jeg elsker den serie og alt for mange dømmer den ud fra det er en småbørns serie, som handler om ponyer. Jeg syntes det er synd fordi det er faktisk en god serie som har meget voksen humor, og som generelt har nogle gode figurer.
Jeg ser hver eneste afsnit der er når det bliver opdateret, sammen med min kæreste selvfølgelig, og vi hygger os altid med den. Der er så mange referencer til memes, spil, serier og film som kun voksne kender til, og det er en sjov måde at samle folk på.
Rigtig mange unge mænd ser denne serie, og går under navnet Brony.
Godt nok elsker jeg disse ponyer, men ikke så meget at alt bare skal omhandle dem.
Så fan-girl er jeg dog ikke.
Hvis jeg var havde jeg alle blind bag ponies, alle legetøjs ponyer du kan købe fra legetøjs kæder og generelt bare alt for meget MLP relateret produkter.
Men det er jeg dog ikke ;)

0 kommentarer: