I morgen sker der noget fuldkommen utroligt!

onsdag den 18. april 2012

Jeg skal møde Stine fra Stinestregen og jeg er super nervøs!
Jeg har fuldt hendes blog i noget tid, og for et stykke tid siden satte jeg mig ned og skrev en e-mail til hende. Desværre under navnet Apple Jack (ikke fordi jeg ikke ville vise mit rigtige navn, men fordi mit msn var Apple Jack der, og nu kobler de åbenbart msn navn sammen med ens Hotmail?)
Men jeg skrev hende en lille takkende sonet om hvor glad jeg var for hun havde givet mig modet, viljen og inspirationen til at lave min egen blog, altså Michelles Verden, og at jeg gerne ville hilse på hende en dag og sige ordenligt tak :D

Der gik utroligt nok ikke så længe før hun skrev at hun var da utroligt glad for de rosende ord jeg omsværmede hende med. jeg blev da helt glad for at vide at mine ord løftede hendes ånd op, men hun tilbød også at jeg kunne da smutte forbi Nordkraft, her i Aalborg, for at møde hende når hun skulle deltage til Ordkraft her den 19 April.

Jeg sagde jeg super gerne ville med, og nu gør jeg det sku!
Jeg er skide nervøs, rent ud sagt, fordi Stine har vundet SÅ meget internet popularitet over den seneste periode, at jeg tror jeg ender med at blive Star Struck når jeg ser hende.

Med alt respekt for Stine, så er jeg ikke i tvivl om hun er en sød og ganske nede-på-jorden personlighed som jeg glæder mig til at møde i morgen :D



En lille bonus tegning fra i går af, glemte at loade den op, fordi jeg var skide træt.
EN PLYSSET LAMA!!!

0 kommentarer: