Når nu det engang bliver jul, ikke?....

lørdag den 7. april 2012

Så vil jeg totalt vise mig i dette tøj!
Okay det er ikke det bedste i verden, dels fordi jeg slet ikke kan tegne Tartan print.
Men værende en lolita har jeg LÆNGE ønsket mig et jule outfit, og mange ville mene det er total latterligt, når man tænker på at hvor meget lolita koster, og så kun kunne bruger det en gang om året. Det kan måske være, men jeg ønsker mig det virkelig brændende. Meningen er at det skal være inspireret fra Nøddeknækkeren.
Den øverste del af kjolen er i en solid farve velour.
Skørtet af kjolen skal være i dette printSkal have hvide strømpebukser på og brune granny boots af en art.
Og så til det jeg glæder mig MEST til at modtage engang, den søde Majorette hat i matchende farve til tøjet, selvfølgelig :D
Havde en ide om at rende rundt med en kæmpe Bismarck stok i plastic, som en form for stok.
Tasken ville nok være en sød bog
Ala dem her fra Innocent World



Støvlerne ville nok også være noget ala Innocent Worlds støvler.

Se lige denne fantastiske hat! Syntes den er så meget bedre end Angelic Pretty's Holy Nigh story hat. Så jeg vil se om jeg ikke kan skaffe denne her :D
Glæder mig SÅ meget til hvis jeg engang FÅR dette sæt!

0 kommentarer: