Når hår kunne æde en.

mandag den 9. april 2012


Sådan har jeg det tit med mit hår, og jeg er en af dem som aldrig har lært at gøre noget specielt ved det. Kan ikke finde ud af at sætte, krølle eller falde det, så derfor er jeg altid nød til at komme krybende til mine søskende (som er mere hår/make-up guru end jeg) for at de kan gøre en kedelig trunte som mig, til et nogenlunde skår.
Men tror det kommer af at jeg aldrig har set det vigtige i at skulle se godt ud. Tøj, make-up og hår har aldrig været min top prioritet i hverdagen.
Det har altid været hvad jeg kunne lide. Bøger, computerspil, rollespil, at tegne og den slags.
Men nu hvor det er at jeg er blevet så glad for lolita moden som jeg nu er, jamen så kræver den en hvis forståelse for at se ordenlig ud.
Men med det sagt, er mit hår stadig bare en stor man af kobber rødt pjusk om morgen. Kæresten sammenligner mig altid med en lille løve.

0 kommentarer: