Hvor meget jeg end elsker anime conner

tirsdag den 10. april 2012

Så er der stadig visse elementer ved dem som jeg hader.
Så som de unge teenage piger i deres elendige cosplay eller katte-pige-maid kostumer som ikke kan andet at skrige YAOIIIIII!!!!! Hvis du ikke ved hvad Yaoi er, så er det teknisk set sex mellem homoseksuelle mænd. Men mange af de unge piger ved ikke engang hvad Yaoi er. For dem er to drenge der kysser yaoi, hvor det jo så rigtig er shonen-ai, men det fatter de ikke.
De larmer, de skriger, de hviner, de tror mere om sig selv end hvad godt er, og deres irriterende yaoi-paddles... suk suk suk.
Jeg er alt for gammel og hipster til at håndtere de unge tøser.
Jeg har mere lyst til at slå dem med deres bat.
Men med det sagt så elsker jeg connerne fordi jeg får lov til at se mine venner og veninder, have mine cosplays på og se min omgangskreds rigtig flotte cosplays :D
Selvom man er 25 er jeg stadig vild med at klæde mig ud ;D

3 kommentarer:

omagma sagde ...

Heye!

Har det på samme måde.

Maktok sagde ...

Argl Blargl!

Hipster regel #uno!!!: "Aldrig kald dig selv hipster, eller på anden vis indrømme at du er det! Derved er du ikke længere hipster!"

Når det så er sagt: Pewpew, awesome-rant is awesome!

Michelle sagde ...

Hahaha :D
Alle andre kalder mig altid hipster, men mener slet ikke selv at jeg er det.