To mah grrls and mah boyz

mandag den 1. februar 2010

Hej Darlings.

Her i går var jeg til et lille prøve blot med min blót gruppe, fordi der var en ung pige far den by hvor vi kommer fra, der havde været hedning i et års tid, men ikke vidste at vores gruppe eksisterede der. Så vi lod hende se på, fordi den blót gruppe jeg er medlem af har den holdning der hedder, at hvis folk gerne vil med og se hvad det er jamen så får de lov, de skal dog bare overholde de regler vi sætter :)

Det hele gik fint og hun er nu en del af vores blótlaug :D
Men det er ikke det jeg vil snakke om. Det jeg vil snakke om er at vinteren for en hedning er tiden hvor du mindes dine forfædre, og hvor du tænker frem, fordi Frejs tid er ved at nærmer sig (foråret) hvor alting atter vil stå i flor, og blomsterne atter kikker frem fra under sneen.
Men normalt når vi blóter, så har vi i vores gruppe altid en pralerunde til sidst, hvor alle kan være med, af dem der gider, gæster og tilskuer. Man skal så prale om hvad man har gjort de sidste 3 måneder, fordi i Ase troen kan Janteloven rende og hoppe (desuden er den ikke engang en rigtig lov) fordi alle har noget at være stolte af. Mange af dem der er gruppe pralede over hvor godt et venskab man har det, og hvor glad man er for at kende de mennesker man kender.
Det fik mig til at indse en ting. Jeg har slet ikke fortalt mine venner og veninder hvor meget de folk faktisk betyder for mig.
Jeg ville gerne skrive navne, men nogle folk ser det moralsk forkert, og et brud på privatlivet at nævne folk ved navn, så i stedet vil jeg nævne dem med kælenavne.

Til pigerne:
Little Leaf, Pjuske, Burunator, Industrial Virus, Sijala, ZuZu. Tak piger fordi i er der for mig, man kan bare altid snakke med jer og i er altså super awsum. Jeg er ked af hvis der er nogle af jer jeg ikke snakker med, eller hvis jeg næsten igen kontakt har til jer. Men jeg holder meget af jer, og i er bare de skønneste veninder ever :D Girls I love yah.
Håber for nogle af jer at vi kan ses noget mere, fordi i er sku så fucking awsum :D

Til drengene:
B.B, Bette skid, Nikkelmann, Nira, Fløms, Big M, Petri Polak, Mr. Shorts.
Til jer gutter, jag jeg ved i nok syntes dette her er latterligt og sutter røv, fordi det er så blødsøden, men alligevel skal i vide at sammen med jer kan man sku altid more sig. I har nok bemærket at jeg er meget... "unlady like" i en mands nærvær, og er ikke bange for at fjerte eller bøvse. Det er fedt at på en måde at være "en af gutterne" og jeg holder sku meget af jer.
Det samme til jer som ved pigerne, jeg vil gerne ses noget mere med jer :D

Boys 'n' Girls jeg holder virkelig meget af jer, og det er igennem jeres støtte og forståelse at jeg er blevet det menneske jeg er i dag. I har hjulpet mig og støttet mig, uanset hvor lidt eller hvor meget vi snakker sammen, så er i der og snakke med når man er nede.
I ved jeg altid vil være der og hjælpe jer med at snakke ud om problemer, så jeg håber i vil gengælde den hjælp og følelse :)
Jeg holder meget af jer, og det skal i vide, og dette er ikke bare tom snak, men dette her er fordi jeg indser hvor lidt jeg fortæller mine venner at jeg holder af dem :')

Men mest af alt vil jeg takke min kæreste.
Skat? Du er der bare altid til at gribe mig når jeg falder.
Du er der til at grine med mig, og hygge med mig, og du forholder dig rolig og nede på jorden, når jeg er en genstridig og utilregnelig kost.
Men du er der altid, og du godtager mine undskyldninger og jeg dine. Jeg tror slet ikke du ved hvor meget du betyder for mig, eller hvor meget du har hjulpet mig igennem den til vi har været sammen... og for det min skat... Jeg elsker dig mere end du kan forstille dig, og du må aldrig glemme det min skat. Din Engle <3


Men Darlings, har i en bedste ven eller veninde? Og hvor meget betyder venskab for dig? :D

0 kommentarer: