Football og Lolita

mandag den 8. februar 2010


Hej Darlings <3>det lyder virkelig mærkeligt, men det er virkelig den eneste sport jeg bryder mig om, og mit hold nåede faktisk pænt langt. De nåede til semi finalen :D Det er det længste de er nået siden 1969, hvor Joe Namath førte Jets til Super Bowl og vandt :D Men det var en super fed aften i går. Det hele starter meget tidligt, og jeg havde natten for inden bagt både cheesecake og banana creme pie til alle i gruppen! Det gik utroligt godt, og jeg er rimelig tilfreds med min præstation :D Vi formåede at lave en super lækker "Super Burger" som var meget anderledes i forhold til hvad man normalt ville tage en burger for. Jeg kunne stort set ikke spise den, da den var voldsom stor D: Men der var først en lille snack for selve maden, og den bestod af hotwings. Men da jeg ikke bryder mig om hotwigs fik jeg i stedet bare en super lækker omgang nachos med salsa og smeltet ost, nam nam :D Man bliver bare mær hver gang vi har Super Bowl, eller Thanksgiving. Dagen var hyggelig og vi var allerede oppe ved vores ven (hvor kampen skulle ses) klokken 15:30, hvor vi spillede på Wii'en indtil vi skulle spise.

Der var dog en person der oppe som man altså godt kunne være forundt, da der er mange fra vores gruppe af som ikke bryder sig om personen. Personen har en tendens til at brokke sig hele tiden, hovere, påtage sig et provokerende grin, og hele tiden prøve at være bedre end os andre på den ene eller den anden måde. For det meste ville vi bare ønske at personen ikke var i gruppen, men problemet er at personen er i søskende til en af dem som vi GODT gider at sidde sammen med. Så vi vil ikke lade personen stå med valgte om enden at vælge mellem os, eller hans søskende.

Vi vælger bare at lide i stilhed. Men i hvert fald så var det en fed aften med massere af god mad, god humor, søde mennesker og en fed kamp på TV :D Det skal lige siges at kampen først stopper klokken 4:00 om natten... Andre ting jeg gerne vil skrive lidt om er at jeg venter på nogle ting fra bodyline, fordi vi havde en fællesbestilling på J-fashion, og jeg venter på en wig, to par sko og et p
ar wristcuffs :D Ej jeg glæder mig. Desuden er der Anime Kita træf i marts, og jeg skal med, glæder mig altså bare for vildt til og se mine venner igen, og trappe op i mit fulde lolita gear :D Jeg håber lidt på det går som planlagt, fordi så skal kæresten og jeg afsted med en ven og hans forlovede, hvor vi så overnatter ho ham ^^ EJ det bliver så fedt :D Af andre gode ting jeg vil nævne så skal jeg afsted til Prag i år i ferien.

Har været der før, og jeg fik alt i alt et rigtig godt indtryk af stedet. Smukke bygninger, venlige folk og ALT er billigt der ;D Men spørgsmålet er om jeg vil ligge billeder op. Jeg ejer ikke et digital kamera og jeg kan ikke loade det på fra mobilen, da den ikke virker på min bærebare computer. Det genere mig faktisk at jeg ikke kan loade billeder op. Vil super gerne lavet et Valentins billed til photochallenge på J-fashion, men det er svært når man hverken har hovedpynt eller fingerringe til den slags... eller et kamera. OH en anden skøn ting er at jeg kan se at jeg har fået 7 faste læsere, og i aner ikke hvor glad det gør mig. Jeg troede ikke jeg ville få så mange på så kort tid :D dette her er immervæk min første blog, og jeg er stolt over at folk gider læse hvad jeg skriver ^^ For mig er det fedt at vide at jeg skriver noget der er værd at læse, men mest af alt at dem der læser det er nogle jeg kender :D Jeg håber der vil komme flere, og at jeg engang får nogle billeder op af mig i mit lolita tøj, men op og indtil jeg får et kammera, så kan jeg ikke rigtig gøre så meget ved det :( Håber i kan bære lidt over med mig D:

Men Darlings. Har i en sportsgren i følger med i? Eller venter i selv på noget tøj fra en hjemmeside? :)


0 kommentarer: