YIFF IN HELL FURRY BASTARD!!!111oneone

fredag den 19. februar 2010

*suk*

YIFF IN HELL FURRY BASTARD!!!111oneone


Jeg ved virkelig ikke hvor mange gange jeg har fået den latterlige sætning smidt i hovedet.
Jeg er virkelig ved at være træt af det, og specielt det at folk konstant blander furry og anthros samme...
Jeg vil dog sige at det er altså forskel på de to typer meta humans.
Så lad mig nu lige fortælle forskellen mellem de to, da jeg selv var i tvivl da jeg var yngre, men efter at have været inde i universet i nogle år, så har jeg fundet forskellen mellem de to.
Jeg gør dette fordi folk råber "FUR FAG!" af en, når man egentlig ikke er furry fan, men anthro fan... Lær dog forskellen før du kæfter op din nørd!

  • Anthropomorph (forkortet anthro):
Okay dette her er den jeg hælder mest til, da det er den jeg bryder mig mest om.
Det der for det meste kendertegner denne type meta human er at de er dyr med lettere menneske træk. De går på to ben, har fingere, og kan tale som mennesker.

  • Furry:
Furries er en helt anden sag.
Normalt ville du forbinde dem med den typiske anime dreng, eller pige, med øre og en hale.
De minder meget om anthros, men den eneste forskel er at du nok ville sige at de er tættere på at være mennesker end de er på at være dyr, hvor at de andre er tættere på dyr end mennesker.

Jeg håber dette klargjorde hele sagen, fordi jeg var ved at blive gal i hovedet af et ens gen venner skriger det efter en, sjovt eller ej, så er det bare træls i længden.
Hvis jeg er helt galt på den, så sig det endeligt til mig :)

Lad mig sige det som det er. Jeg læser yiff og har en mappe med det på min computer.
I må sku godt syntes det er klamt eller perverst, men det genere mig ikke.
Jeg er bare ikke yaoi/yuri eller shonen ai fan, så dette her er bare min form for... well... "yaoi"
For jer der ikke ved hvad Yiff er så er det lyden som en bestemt type ræv laver, når den er glad, og det er nu blevet overført til et ord man forbinder med anthro sex. Jah dyr-mennesker der har sex.
Jeg har nogle enkelte anhtro tegnere som jeg er kæmpe fan af, der i blandt: Vannessa-san og Max Black Rabbit fra D.A
Nogle af de sider jeg befinder mig meget på er F.A (Furraffinity) og Fchan.
Er du selv fan af det samme som jeg, så kan jeg anbefale de to hjemmesider, men vil dog sige at det tager tid at finde nogle gode artist på FA, hvorimod der er mange af dem på Fchan :)

Men Darlings... er i fan af Yiff/Anhtros eller furries?

1 kommentarer:

Anonym sagde ...

Stalking you to your blog XD

Jeg ville ikke sige jeg er decideret 'fan' af det ene eller det andet, dog er jeg meget interesseret i emnet, selvom jeg har en ret begrænset viden.
Det ikke noget jeg dyrker 'offentligt', siden der er mange som har en negativ mening om det, også som sagt, det ikke noget jeg er stort inde i.

but but but ~
My indrømme jeg har fået anskaffet mig en del furs på IMVU xD