nogle gange føler man sig bare så... meh agtig.

mandag den 15. februar 2010

Jah i kender det nok selv darlings.
Man føler bare man ikke gider hverken det ene eller det andet mere.
Du føler der er så mange ting du skal fokusere på, men grunden til det føles sådan er fordi du ikke føler du har tiden til dem. Faktisk sidder man normalt og skal ikke nå særlig meget, men grundet ens tids spilde føles det pludseligt som om det hele tager overhånd, og du begynder at miste modet og lysten til at gøre de ting du burde.
Jeg snakker ikke om at jeg er i en dyyyb krise og depression, bare at jeg føler ting løber mig lidt over hovedet nu.

Jeg føler virkelig jeg er ved at være skoletræt, og at jeg bare ikke gider almindelig skole mere.
Men det kommer nok af at jeg altid får 4 for mine skriftlige opgaver, og sådan har det været siden folskeskolen, virkelig jeg tager ikke fis på jer.
Den største karakter jeg har fået for en skriftlig opgave var 11 (på den gamle skala) og det var for en dansk opgave til eksamen. Men ellers er det bare altid 4 (7 på den gamle skala)... Og det er uendelig trættende. Det er altid de samme fejl jeg laver, jeg prøver at rette dem, og lærerne hjælper mig, men aligevel er det altid den samme kedelige karakter... Jeg vil gerne have at min skriftlige karakter skal matche mit mundtlige niveau, da jeg ellers ligger på 11-12 stykker.

En anden ting er at dette her er mit sidste år på HF, og jeg er ved at nå slutningen. Jeg bliver student til sommer, og jeg er både glad men frygter det også.
Jeg er glad fordi HF åbner flere muligheder for uddannelser, og jeg skal bruge det for at komme ind på KAU. Men samtidig er jeg bange fordi jeg skal lede efter arbejde. Lige nu lever jeg af min kærestes kontanthjælp oh min S.U plus S.U lån... Men jeg frygter at jeg ikke får et arbejde inden jeg er færdig med min uddannelse, og jeg gider bare ikke aktivering igen. Jeg har allerede været i det 2 gange, og hver gang var det dødssygt. Men sådan son arbejdsmarked ser ud nu, så er det nok det jeg ender med, da det lader til at være umuligt at finde et arbejde. Normalt stod der mellem 200 og 300 ufaglærte stillinger slået op på AF's hotjobs... nu skal du være heldig hvis du finder 10. Jeg så engang for nogle uger siden at der stod hele 17 af dem... Men de var allesammen udenfor Aalborg området, og jeg ejer ikke bil.
Så det er lidt en frygt jeg har omkring det hele lige nu :/

Men nu til noget godt.
Det var Valentins dag i går :D
Happy Valentines day ;D
Og jeg er normalt ikke en der fejer det på den måde man ska. Jeg pusler ekstra meget om kæresten, og hygger mig med ham, men bruger ikke i dyre domme på gaver og restaurant ture med ham. Det gemmer vi nemlig til vores års dag :D
Kæresten var så sød at købe mig 5 store hvide liljer (mine ynglings blomster), en I Love You ballon, en hjerteformet othello lagkage og to fastelavns boller. Han er simpelthen så sød og betænksom, og jeg elsker ham rigtig højt :D
Men glæder mig også til onsdag, da Zarsu og jeg skal ud på jagte efter lolita smykker i det store vilde Aalborg, go derfor vil jeg gerne sige tak til den skønne tøs :D
Hun er der bare altid til at hjælpe en ^^

Enygays peeps, det lader til det faktisk er muligt at skrive kommentar nu, det virkede da jeg ville skrive en, så skriv skriv skriv :D

0 kommentarer: