Work work work, all the time, work you must!

mandag den 19. april 2010

Kender i det at i føler i bare ikke har tid til noget som helst, selvom du faktisk har mere end rigeligt tid til at det du burde lave?
Sådan har jeg det lige for tiden.
Jeg er ved at gå til med alle de lektier, synopsis og eksamensprojekt at jeg simpelthen er ved at få et føl på tværs! jeg har ikke været til violin spil i over en måne næsten, takket været forberedelse til eksamen og så mange andre ting.
Det er ikke fordi jeg ikke VIL, jeg har virkelig bare ikke kunne komme afsted på grund af alle de ting lærerne smider i hovedet på en for tiden!
ARG!
Jeg har i flere omgange prøvet at kontakte mig lære, men uden held da den nye side for kulturskolen ikke fungere helt optimalt med alle e-mail kontoer.
Jeg kunne skrige på et eller andet punkt!
der sker simpelthen så mange ting omkring mig.
Alene i maj skal jeg nå: en 18 års fødselsdag, en 49 års fødselsdag, og en 50 års fødselsdag, desuden har jeg 3 eksamener som jeg også skal nå! Men jeg får i det mindste ferie her i starten af maj måned, læse ferie, men dog ferie!
Jeg er virkelig bare ved at flække over på tværs af alle de ting der rumestere lige nu! Desuden, da jeg stopper i år, får jeg så S.U indtil den sidste eksamen, og så er jeg så på egne ben? eller stopper det tidligere end det? Fordi så ender det med at jeg kun er på kontant hjælp i 1-1½ måned før jeg skal på uddannelse igen! *puste*

Desuden har jeg bemærket at der er sindssygt mange af mine venner, eller bekendte, som er otaku eller på anden måde inde i den japanske kultur, som gerne ville være født som en dreng i stedet? Syntes tit det er inde for den kultur at man ser piger som hellere ville være drenge, og som gerne ville være homoseksuelle, var de da født som drenge... Ved sku ikke helt hvordan jeg skal føle omkring det emne. På et eller andet punkt tror jeg nogle har det sådan fordi de ser for meget yaoi, og gerne vil være et yaoi couple med en sød japansk fyr... på den anden side er jeg ikke en skid i tvivl om at der er en nogle der ude som oprigtig ønsker sig at være det modsatte køn, fordi de føler de har brug for det og det er noget de føler helt inders inde.
Men det er ikke fordi jeg har noget imod det, det slog mig bare at de fleste af dem jeg kender der vil være mænd, er sjovt nok alle sammen otaku'er... et tilfælde? måske.

Men Darlings, har i følt at tingene nogle gange overrumpler jer, selvom de måske faktisk ikke gør?

1 kommentarer:

Zarsu sagde ...

Skolen stresser bare SÅ let, og kan kun forestille mig at det er endnu værre når du snart er student!
Men bare hæng i og klø på, det hele er overstået før du får dig set om :D

SU stopper først fra den dag du er student. Dvs. hvis du bliver student i slutningen af juni får du din sidste SU den 1. juni. SU er forudbetalt skal du huske på!

Jeg synes det er fjollet med piger, der vil være fyre og være homoseksuelle. Det er som om de slet ikke overvejer at de ville have en fuldkommen anderledes personlighed hvis de var født som drenge. 99 % af dem ville sikkert hungre efter patter og piger hvis de var født som drenge XD