Lidt af mine tegninger

torsdag den 29. marts 2012

Lavet til en veninde.
Det er hendes anthro, Aslaug, i menneske form og anthro form, som står og skuler til hinanden D'OH




En rollespils figur som er en Voodoo Præstinde.
Hun har en edderkop som hedder Danny Long leg.



Min udgave af ens vens half orc fra Pathfinder. Han ville gerne jeg prøvede at tegne hende i min stil. Hey skal siges at ja hun ser meget kort ud, men det er skørtet der gør det. På basis tegningen passer det hele bedre sammen.

En lille sød Kodona loli ved navn Emily Smith.



Han har ikke engang et navn. Kalder ham bare protese drengen.
Kan godt lide at tegne meget ranglet og høje figure.

Jamen det er jo mig som en pony fra My Little Pony - Friendship is Magic.
Min pony hedder Sweetie Pie, hurr duuur!

0 kommentarer: