Kita!

søndag den 18. marts 2012

Okay først lovede jeg den søde Kristine at jeg ville tegne hende en tegning.
Så her er den, det forstiller hende som hun så ud her til Kita con om lørdagen.
Rigtig sødt nørdet lolita, og jeg var total vild med det :D

Desuden har det været en rigtig god weekend.
Har haft det så fedt til Kita con. Har set en masse piger jeg ikke har hilst på længe.
Har mødt en masse nye søde mennesker, og desuden så havde jeg cosplay på :D
Deltog i to quizzer, men vandt ingen af dem, men ej det var skægt alligevel, haha :D

Her i dag stod den bare på nede på jorden rollespil.
Og nu her sidder jeg bare og hygger med Ham den vidunderlige, medens jeg
prøver at lure hvad jeg vil denne uge.

Håber i alle havde en skøn weekend? :D

1 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Fuck jeg er sød man :'D
Hvor er det lækkert at du var glad for at være med! Det var rigtig dejligt at se dig <3!!