I gang igen!

torsdag den 8. marts 2012

Min PC er endelig kommet tilbage til mig, efter næsten 2 uger til tjek hos en venlig ung mand.
Den er ikke blevet lavet, desværre, men den er tilbage og har åbenbart slet ikke skabt sig i den tid den har været ude af huset. Jeg ved ikke om det er fordi den laver sjov med mig, men de kunne bare ikke få den til at gøre det med skærmen som den ellers gør her hjemme.

De prøvede alt, men intet ville åbenbart fremprovokere skærm flimmeriet.
Det gør mig om ikke andet glad at de endelig fandt frem til problemet, men problemet er noget der koster en del at lave.
Fik at vide at det var hele min PC's motherboard som skulle skiftets, hvis det endelig var, da manden havde set samme problem før, OGSÅ hos en ASUS, men det ville stå mig i en 3000-4000kr.

Nå nå.. Det er jo ikke lige det der huer en mest, efter man har stået uden PC og i uvidenhed i næsten 2 uger. Jeg betalte 5000kr for min PC i sin tid, så at skulle bruge 4000kr på at få den ordnet ville bare være stupidt.
Jeg har dog valgt at beholde min PC indtil den sætter helt ud og ikke kan mere, da jeg lige så godt kan dette, og alligevel ikke har råd til at betale for en ny lige nu. Det eneste der genere mig lidt nu er så at min lader er gået i stykker, så den hopper fra battery mode til opladning hele tiden. En ny lader koster dog mellem 300 og 400kr, men det er mere overkommeligt et 3000-4000kr for at få en ny PC.

Vi må bare se hvad der sker senere hen.
Om ikke andet er min PC tilbage, og jeg kan endelig opdatere min blog igen med nye tegninger.
Tak fordi i har været så flinke og tålmodige <3

0 kommentarer: