Som var jeg tilbage fra de døde!

onsdag den 3. oktober 2012







Udover det så glædelig Oktober og Happy halloween den 31!
Har stadig en del at se til.
Vores betting site skal være færdig til december, vi skal i gang med motion graphics på skolen og jeg skal holde fest for kæresten, som bliver 25 i år!
Det er i øvrigt kun dette år at jeg bliver 26 den 2.6 November og kæreste 25 den 25. Oktober, hvilket er ret awesome på et eller andet plan.

Vil lige sige en sidste ting inden jeg smutter.
Elsker virkelig min klasse, vi passer så godt samme i den
Alle kan med hinanden, de er alle rigtig søde, sjove og så kan vi alle snakke om de samme ting. Der er ikke en stor forskellen mellem os.
Når tiden er til at vi skal hver vores vej (elevpladser og sådan) så bliver jeg da klart trist, me så kan man altid opretholde kontakten via nettet og udenfor skolen <3 br="br">

0 kommentarer: