Sejeren har altid en pris.

lørdag den 2. juni 2012

Og i dette tilfælde var det så min venstre ankel.
Jeg var til noget PA cup, som er et cup hvor alle de afsnit som er med i projekt afsnittet (et sted hvor folk kan komme i aktivering i forskellige afdelinger) og jeg stillede op sammen med resten af kantine holdet. Det gik mægtig godt og vi klarede alle poster ganske udmærket. Det var en tur på ca 7,2Km hvor der var forskellige opgaver fordelt over ruten, og de indeholdte forskellige ting. Nogle krævede man kunne svare på spørgsmål, andre man skulle være fysisk aktiv, nogle krævede begge dele.

Men vi nåede til post 9 og der skulle man bære ens gruppe medlemmer over nogle snore som var bundet i en trekant mellem nogle træer. Der var 3 højder. Høj, middel og lav højde.
Der skulle bæres 3 over den høje, 4 over den mellemste og 3 over den laveste. Jeg skulle bære over den laveste, og det gik også mægtig godt, men da jeg landede på fødderne igen, og ville gå væk endte jeg med at vride rundt på min venstre ankel.

I starten gjorde det rigtig ondt, men smerten fortog sig og jeg kunne gå på den.
Jeg tænkte at det nok ikke var det store der var galt, og forsatte over målstregen Laik æh Baws!
Men som jeg kom over målstregen begyndte smerterne og tage til, og jeg måtte sætte mig ned med en ispose på anklen.

Jeg var så på skadestuen i dag og fik at vide at jeg havde en kraftig forstuvning af min ankel, og jeg nok skulle regne med at være ude af stand til at gå eller støtte på den i 2 uger, minimum.
Så jeg skal have ringet til min sagsbehandler her på mandag og sige at jeg ikke kan komme i 2 ugers tid, da jeg har forstuvet min ankel rimelig groft.
Det ærgre mig utroligt meget da jeg mægtig godt kan lide at være i kantinen!

0 kommentarer: